A A A K K K
для людей із порушенням зору
Більче-Золотецька громада
Тернопільська область, Чортківський район

Борщівське відділення УВД ФССУ у Тернопільській області інформує.

Дата: 25.11.2021 15:11
Кількість переглядів: 118

Верховна Рада розширила страховий захист за кошти держбюджету на медиків приватних лікарень.

Фахівці Фонду відповіли на питання бухгалтерів і роботодавців щодо роботи з е-лікарняними.

20% вагітних жінок працевлаштовані у київських роботодавців.

Фонд профінансує декретну допомогу, незважаючи на відсторонення від роботи 

Верховна Рада розширила страховий захист за кошти держбюджету на медиків приватних лікарень

Фонд соціального страхування України здійснить одноразові страхові виплати за кошти державного бюджету у разі смерті або набуття інвалідності внаслідок профзахворювання на COVID-19 для медичних працівників закладів охорони здоров’я усіх форм власності та ФОП. Здійснення виплат буде розпочато після внесення відповідних змін до постанови КМУ від 17.06.2020 № 498.

Державний страховий захист відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» було поширено на зазначених працівників рішенням Верховної Ради України від 17.11.2021. Відповідний закон набуде чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Нагадаємо, раніше надання одноразових страхових виплат за кошти держбюджету здійснювалось для медичних працівників закладів охорони здоров’я державної власності, або членам їх родин у разі смерті медичних працівників.

Відповідно до внесених змін виплати будуть здійснені Фондом соціального страхування України також для тих медиків і членів їх сімей, страховий випадок яких настав до моменту прийняття зазначеного закону.

Нагадаємо, окрім одноразових допомог за кошти державного бюджету, у разі стійкої втрати працездатності або смерті медика внаслідок гострого професійного захворювання на COVID-19, ФССУ здійснює також одноразові і щомісячні страхові виплати за кошти загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Такі страхові виплати за кошти ФССУ для працівників закладів охорони здоров’я здійснювались і продовжуватимуть здійснюватись для застрахованих осіб незалежно від форми власності підприємства.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України

 

 

 

 

 

 

 

Відбулось перше засідання нового складу правління Фонду

Сьогодні, 18 листопада, відбулось перше засідання нового складу правління Фонду соціального страхування України. Головою правління Фонду було одноголосно переобрано першого заступника Міністра соціальної політики Євгена Котика. Заступниками голови правління обрано Наталію Землянську (від сторони застрахованих осіб) і Володимира Цветова (від сторони роботодавців).

На засіданні затвердили звіти голови правління Євгена Котика і директора виконавчої дирекції Фонду Тетяни Михайленко про результати діяльності Фонду та його виконавчої дирекції за період роботи минулого складу правління.

Одними з головних досягнень останніх 6 років, упродовж яких управління Фондом здійснювала минула каденція правління, є адресні реформи, зокрема забезпечення застрахованих осіб реабілітаційним лікуванням та потерпілих на виробництві санаторно-курортним лікуванням у санаторно-курортних закладах за власним вибором, модернізація порядку надання страхових виплат потерпілим на виробництві та підвищення їх розміру, реалізація можливості подання заяв-розрахунків у електронному виді, удосконалення порядків надання медико-соціальних послуг потерпілим на виробництві, спільне ефективне впровадження системи електронних лікарняних та ін.

Новообране правління Фонду затвердило проєкт бюджету Фонду соціального страхування України на 2022 рік. Крім того, було внесено зміни до порядків відшкодування витрат за надані послуги санаторно-курортним закладам за вибором потерпілих на виробництві, а також відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних-закладів за кошти Фонду.

Також внесено зміни до структури органів Фонду та граничної чисельності працівників з метою приведення її у відповідність до існуючого адміністративно-територіального устрою України. Затверджено персональний склад постійних комісій ФССУ, звіти про виконання бюджету та результати діяльності Фонду у минулому році. 

 

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України

 

 

Додаток до листа від 22.11.2021р№01-04-3273/12

Фахівці Фонду відповіли на питання бухгалтерів і роботодавців щодо роботи з е-лікарняними

Як подати заяву-розрахунок, якщо в ПІБ працівника в е-лікарняному є помилка, за якими даними визначати страховий стаж, як оплачувати лікарняні по догляду за дитиною тривалістю понад 14 днів і чи можна продовжити е-лікарняний паперовим?

Ці та інші питання обговорили на консультаційній нараді, проведеній Федерацією роботодавців України для бухгалтерів і фінансових директорів підприємств. Від Фонду соціального страхування України участь у заході взяли заступниця директора ВД ФССУ Владислава Хижняк, начальниця управління страхових виплат і матеріального забезпечення Світлана Зарубіна, заступниця начальника управління – начальниця відділу медичної експертизи Марина Біляєва, а також заступник начальника відділу матеріального забезпечення Артур Чередник.

Щодо визначення страхового стажу для розрахунку суми допомоги за лікарняним

Допомога по тимчасовій втраті працездатності покликана компенсувати працівнику втрачений за час лікування заробіток. Її розмір залежить від середньоденного доходу і тривалості страхового стажу – сума допомоги складе від 50% середньої зарплати (якщо стаж до 3-х років) і до 100% (якщо стаж понад 8 років).

Для визначення страхового стажу, якщо застрахована особа працює на одному підприємстві менше 8 років, можуть використовуватись такі відомості:

– додаток 4 «Форма ОК-5»;

– додаток 5 «Форма ОК-7»;

– додаток 9 «Дані про трудовий та страховий стаж»;

 трудова книжка.

Якщо працівник почав трудову діяльність у 2016 році та пізніше, достатньо врахувати дані з додатку 9. Це пов’язано з тим, що з 01.01.2016 для платників єдиного внеску було запроваджено однакову ставку єдиного внеску в розмірі 22%. Тож, починаючи з цієї дати, страховий стаж за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та за пенсійним страхуванням співпадають.

Однак до цього періоду страхові стажі можуть мати відмінності, тож використовувати дані з додатку 9 потрібно з обережністю, наголошує начальниця управління страхових виплат і матеріального забезпечення ВД ФССУ Світлана Зарубіна. Період страхового стажу з 01.01.2011 по 01.01.2016 необхідно обчислювати з використанням довідок «Форма ОК-5» або «Форма ОК-7», а також даних про трудову діяльність, зазначених у трудовій книжці. А період страхового стажу до 2011 року – на підставі трудової книжки.

Водночас, завдяки роботі Пенсійного фонду по цифровізації трудових книжок, після її завершення визначення страхового стажу суттєво спроститься.

Як діяти, якщо наявні невідповідності ПІБ у реєстрі застрахованих осіб та е-лікарняному?

Інформація щодо пацієнта завантажується з реєстру пацієнтів у медичний висновок автоматично і співпадає з даними, зазначеними у декларації із сімейним лікарем. Тож ідентифікаційні дані застрахованої особи в е-лікарняному будуть тотожні саме даним, зазначеним у реєстрі пацієнтів. Однак, якщо ці дані не співпадуть із даними у реєстрі застрахованих осіб – е-лікарняний може не створитись, або створитись із помилкою в ПІБ. Саме тому працівникам важливо завчасно перевірити правильність внесення інформації і оперативно повідомляти лікаря і роботодавця про всі зміни.

Однак, якщо помилка все ж сталася, і е-лікарняний містить несуттєві відмінності у написанні ПІБ із даними у реєстрі застрахованих осіб (наприклад, Наталя і Наталія, пропущенні букви тощо), роботодавці можуть подати заяву-розрахунок попри неточності.

Раніше подібні невідповідності при прийнятті Фондом заяв-розрахунків автоматично підсвічувались як помилки, тож у окремих випадках заява могла бути відхилена. Однак, аналізуючи зворотній зв’язок від страхувальників, Фонд соціального страхування України вже вніс зміни до програмних засобів, аби незначні неточності не приводили до уповільнення виплати допомог від Фонду.

Як нараховувати допомоги за е-лікарняними по догляду за дитиною тривалістю понад 14 днів?

Надання допомоги з тимчасової непрацездатності по догляду за хворою дитиною віком до 14 років здійснюється за весь період, протягом якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, але не більше 14 календарних днів. А в разі стаціонарного лікування – за весь час перебування застрахованої особи в стаціонарі разом із хворою дитиною. Цей вид допомоги фінансується за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня.

Однак наявні окремі випадки, коли е-лікарняний з цієї причини непрацездатності створюється на тривалість понад 14 календарних днів попри амбулаторне лікування. У таких випадках комісія з соціального страхування підприємства при розгляді е-лікарняного має звернути увагу на заклад, лікарем якого було створено медичний висновок – є він амбулаторно-поліклінічним, чи забезпечує стаціонарне лікування. Якщо в комісії достатньо інформації для встановлення, що лікування дитини здійснювалось в амбулаторних умовах, вона може відмовити в призначенні матеріального забезпечення за період понад 14 календарних днів. Якщо такої інформації недостатньо, для коректного призначення допомоги необхідно звернутись до відділення Фонду соціального страхування України для здійснення перевірки правильності оформлення медичного висновку.

Зверніть увагу, відповідно до діючого порядку, медичний висновок за категорією «Догляд за хворою дитиною» в амбулаторних умовах може створюватись на максимальний термін 14 календарних днів в межах одного страхового випадку. У разі продовження потреби догляду за хворою дитиною при її амбулаторному лікуванні понад 14 днів, нормативно-правовими актами передбачено видачу лікарем довідки за формою № 095-2/о про тимчасове звільнення від роботи по догляду за хворою дитиною.

Чи може лікар відкрити е-лікарняний без особистого огляду пацієнта?

На початку пандемії було запроваджено можливість відкриття лікарем листка непрацездатності на підставі телефонної розмови із пацієнтом. Однак після чисельних повідомлень про зловживання із боку пацієнтів, така норма була скасована. Тож наразі лікар має провести особистий огляд пацієнта для створення йому медичного висновку, за яким автоматично сформується електронний лікарняний.

Враховуючи наведені бухгалтерами під час консультаційної наради випадки, наявні ситуації, коли застраховані особи вважали початком свого лікарняного день запису на прийом до лікаря, який передував фактичному огляду. Тож працівникам важливо пам’ятати, що телефонна розмова із спеціалістом рецепції лікарні при записі на прийом до лікаря не є експертизою його непрацездатності. Початок непрацездатності може зафіксувати виключно лікар під час особистого огляду – саме цей день буде першим днем е-лікарняного.

У який термін потрібно призначити допомогу за е-лікарняним?

Процедура, а також строки призначення допомог за е-лікарняними не змінились – як і раніше, призначити працівнику матеріальне забезпечення необхідно упродовж 10 календарних днів з дати видачі лікарняного, ще 5 робочих днів відведено для формування заяви-розрахунку. Водночас, дата видачі паперового і е-лікарняного відрізняються.

Датою видачі для електронних листків непрацездатності вважається восьмий день після дати закриття, яка зазначена в документі. А для е-лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день після дати відкриття.

Тож 10 днів на призначення матеріального забезпечення починають рахуватись саме з дати видачі е-лікарняного, тобто з восьмого дня після дати його закриття (або дати відкриття для е-лікарняних по вагітності та пологах).

Як перетинаються періоди тимчасової непрацездатності в різних е-лікарняних?

Період непрацездатності працівника визначається в медичному висновку та відображається в е-лікарняному. Однак, якщо до електронної системи охорони здоров’я надходить інший медичний висновок, і періоди непрацездатності перетинаються, тривалість е-лікарняних може бути скорочена.

Є три найчастіші причини скорочення:

1) коли новий медвисновок створено в межах одного випадку непрацездатності;

2) коли новий медвисновок не пов’язаний із попереднім, але засвідчує непрацездатність в межах тієї ж категорії;

3) і коли новий медичний висновок засвідчує початок іншого страхового випадку з іншої категорії причин непрацездатності.

Детальніше про правила скорочення і їх принципи: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4231322850329562

Хто змінює причину непрацездатності на пов’язану із виробництвом?

Незалежно від обставин набуття хвороби або отримання травми, пацієнту відкриється е-лікарняний з причини «Тимчасова непрацездатність з хвороби або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві». Однак, якщо випадок стався внаслідок професійної діяльності працівника, одночасно буде розпочато процедуру розслідування. Участь в розслідуванні беруть, зокрема, представники Фонду соціального страхування України – якщо під час розслідування зв’язок з виробництвом буде підтверджено, вони оновлять причину непрацездатності в електронному лікарняному. Для цього роботодавцям не потрібно додатково звертатись до Фонду – лікарі ФССУ внесуть зміни самостійно.

Чи можуть паперові лікарняні видаватись як продовження е-лікарняних?

З першого жовтня усі заклади охорони здоров’я перейшли на створення медичних висновків замість видачі паперових лікарняних. Однак існують чотири виключення, у разі яких пацієнту видадуть паперовий листок непрацездатності:

-це технічні помилки, які призвели до неможливості формування е-лікарняного, та які не було усунуто упродовж 7 днів;

- помилки при створенні медичного висновку та спливу строку (7 днів), протягом якого лікар мав можливість внести зміни;

продовження лікарняних, які було видано на папері до 01.10.2021;

- а також у разі всиновлення новонародженої дитини.

У перших двох із наведених випадків паперовий лікарняний можуть видати як продовження електронного. Такі лікарняні складають один страховий випадок та оплачуються за загальними правилами. При цьому в паперовому лікарняному, виданому на продовження, обов’язково має бути наведено номер електронного листка непрацездатності.

Як з’ясувати, коли оплатять е-лікарняний?

Це можна зробити онлайн – інформація про стан фінансування лікарняних і декретних допомог щоденно оновлюється у телеграм-каналі https://t.me/socialfund. Перші п’ять днів страхового випадку оплатить роботодавець, а решту аж до одужання фінансує Фонд соціального страхування України (за винятком допомог по вагітності та пологах і по догляду за хворими дітьми – вони оплачуються за кошти ФССУ з першого дня). Щоб дізнатись дату фінансування, потрібно знати точну дату подання роботодавцем заяви-розрахунку за е-лікарняним – не втрачайте зв’язок і цікавтесь станом оформлення заяви. Уточнити дату можна також у відділенні Фонду, для цього у кожному обласному управлінні створено окремі гарячі лінії: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України

 

 

Додаток до листа від 22.11.2021 №01-04-3283/12

У зв’язку з оголошенням на усій території України карантину, надання консультацій громадянам, прийом громадян структурами ВД Фонду проводиться дистанційно, при необхідності особистого звернення – з дотриманням норм індивідуального захисту. Працівники Фонду цінують здоров'я та життя людей, разом з тим, не залишаючи їх без фахової підтримки.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Тернопільській області на час карантину інформування та консультації - за ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.

Телефон "гарячої лінії" - (0352) 52-72-21 

Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління : (0352) 43-00-44

Електронна адреса: te@fssu.gov.ua

Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А, м.Тернопіль, 46006.

 

  • Для зв'язку - відділення: 

(для прикладу)

Бережанське відділення управління ВД ФССУ:

Поштова адреса:  Бережанське відділення управління ВД ФССУ

вул.Шевченка, 55а , м. Бережани, 47500

Тел відділення: (03548) 2-18-74

Електронна адреса: bere.te@fssu.gov.ua

 

Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується –  телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію (0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.

Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі зловживання його посадовими особами.

Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 15.45. Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація, яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням, відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.

Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!

Додаток до листа від 12.11.21 №01-04-3199/12

20% вагітних жінок працевлаштовані у київських роботодавців

Київські роботодавці подали на оплату до Фонду соціального страхування України декретні лікарняні 21 тисячі 275 жінок за підсумками січня–жовтня. Це 20,2% від усіх працюючих жінок, які звернулись за допомогами по вагітності та пологах у зазначеному періоді.

Водночас, варто врахувати, що великі підприємства та організації, які мають філії по всій Україні, часто мають саме київську реєстрацію – тож їх працівники, хоч і мешкають за межами столиці, потрапляють до наведеної статистики по місту.

Загалом по Україні упродовж 10 місяців 2021 року ФССУ прийняв на фінансування лікарняні по вагітності та пологах, видані 105 тисячам 710 жінкам на суму майже 4,2 мільярда гривень.

Також найвищі показники на Львівщині і Дніпропетровщині – місцеві роботодавці подали до Фонду декретні 9,2 тисячі і понад 9 тисяч жінок відповідно.

Найменше звертались до Фонду за декретними допомогами жінки з Миколаївської (2 тис.), Черкаської (1,96 тис.), Сумської (1,9 тис.), Чернігівської (1,8 тис.), Херсонської (1,7 тис.), Кіровоградської (1,5 тис.) і Луганської (1 тис.) областей.

Середній розмір допомоги від Фонду за кожен день перебування у відпустці по вагітності та пологах за підсумками 10 місяців 2021 року склав 333 гривні. За цей період українки провели в декретних відпустках 12,6 млн таких днів.

Нагадаємо, за підсумками жовтня потреба у видатках Фонду на лікарняні, декретні і страхові виплати перевищила надходження на понад 2,1 мільярда гривень. Це призводить до затримок у фінансуванні матеріального забезпечення, однак усі допомоги виплачуються Фондом у повному обсязі.

Докладніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978253.

Зверніть увагу, фінансування допомог за лікарняними листками здійснюється Фондом на підставі отриманої від страхувальника (роботодавця) заяви-розрахунку, від терміну подачі якої залежить дата фінансування матеріального забезпечення. Дізнатись, чи вже перераховано Фондом кошти, застраховані особи можуть у телеграм-каналі ФССУ https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників, де щоденно оновлюється інформація про стан фінансування заяв-розрахунків.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України

 

Додаток до листа від 16.11.2021р №01-04-3234/12

Фонд профінансує декретну допомогу, незважаючи на відсторонення від роботи через відмову від вакцинації

Фонд соціального страхування України здійснить фінансування допомоги по вагітності та пологах незалежно від того, чи було застраховану особу відсторонено від роботи через відмову від обов’язкового профілактичного щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Нагадаємо, допомоги по тимчасовій втраті працездатності не надаються працівникам, яких було відсторонено від роботи через відмову або ухилення від вакцинації проти COVID-19. Виплати не здійснюються, оскільки в період відсторонення від роботи з припиненням виплати заробітної плати факт втрати заробітку через хворобу або травму відсутній. Деталі: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978202.

Однак допомоги по вагітності та пологах є окремим видом матеріального забезпечення та надаються за кошти ФССУ за весь час перебування жінки у декретній відпустці. Право на таку відпустку настає з 30 тижнів вагітності попри перебування у відпустках інших видів, зокрема без збереження заробітної плати. Тож у разі формування е-лікарняного по вагітності та пологах, застрахована особа набуває права на декретну відпустку та відповідну допомогу за рахунок коштів Фонду соціального страхування України незалежно від того, чи було її відсторонено.

Зверніть увагу, Всесвітня організація охорони здоров’я зазначає, що вагітні жінки мають більш високий ризик тяжкого захворювання на COVID-19. Об'єднаний комітет з вакцинації та імунізації (JCVI) рекомендує вагітним введення вакцини Pfizer або Moderna.

Тривалість декретної відпустки, яка фінансується ФССУ, зазвичай складає 126 календарних днів (70 днів до пологів  і 56 днів після пологів). Середній розмір допомоги від Фонду за кожен день перебування у такій відпустці за підсумками 10 місяців 2021 року склав 333 гривні. Нагадаємо, у жовтні потреба у видатках Фонду на лікарняні, декретні і страхові виплати перевищила надходження на понад 2,1 мільярда гривень. Це призводить до затримок у фінансуванні матеріального забезпечення, однак усі допомоги виплачуються Фондом у повному обсязі. Докладніше: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978253. Слідкувати за станом виплат декретних допомог можна онлайн: https://t.me/socialfund.

Довідково. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2021 № 1096, з 08 листопада керівники державних органів (державної служби), підприємств, установ та організацій мають забезпечити відсторонення від роботи працівників, щодо яких визначена обов’язковість профілактичних щеплень проти СOVID-19, і які відмовились або ухиляються від їх проведення. Виключенням є особи, які мають абсолютні протипоказання до проведення такого щеплення та надали відповідний медичний висновок.

Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним щепленням, визначено наказом МОЗ від 04.10.2021 № 2153. Так, на період дії карантину обов'язковим профілактичним щепленням від COVID-19 підлягають працівники:

- центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів;

- місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів;

- закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності.

Наказом МОЗ від 01.11.2021 № 2393 (набуває чинності 09 грудня) до цього переліку було також додано співробітників:

- підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади;

- установ і закладів, що надають соціальні послуги, закладів соціального захисту для дітей, реабілітаційних закладів;

- підприємств, установ та організацій, включених до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
 Фонду соціального страхування України

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь