ПОДАННЯ ЗАЯВ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2022 року № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» функції адміністрування житлових субсидій та пільг передано Пенсійному фонду України.
Заяви для призначення субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу з 1 грудня 2022 року приймають органи Пенсійного фонду України, які працюють за принципом екстериторіальності, у тому числі надсилання їх через поштове відправлення до територіальних управлінь Пенсійного фонду України або в електронній формі (через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток «Пенсійний фонд», офіційний сайт Мінсоцполітики та засобами Порталу Дія) незалежно від місця проживання.
Також заяви та пакети документів для призначення субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу прийматимуть уповноважені посадові особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та ЦНАПи за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання. Громадяни, які орендують житло, внутрішньо переміщені особи подаватимуть документи за фактичним місцем проживання.
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області